Frans Walter Frans Walter

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Teleurstellende ervaring. Tijdens onze huurperiode begaf de trap van de daktent het tweemaal, waardoor zowel ik als mijn zwangere vrouw ten val kwamen. We moesten onze reis daardoor voortijdig afbreken. Daarnaast werkte de verwarming van het voertuig niet. Wat mij vooral tegenvalt is de afhandeling. Bij het inleveren van de camper werd er begripvol meegedacht en leek er ruimte voor een redelijke oplossing. Zodra het geschil via het platform liep, veranderde dat volledig en werd geprobeerd diverse kosten op ons te verhalen. Uiteindelijk - dankzij Goboony - moest de borg worden vrijgegeven, maar de huur van de niet-gebruikte dagen is niet door Jeroen uitgekeerd, ondanks dat de reis noodgedwongen moest worden afgebroken. Al met al heeft dit veel onnodige stress en discussie opgeleverd. Mijn advies aan toekomstige huurders: controleer alles zeer goed vóór vertrek, leg alle communicatie en eventuele gebreken zorgvuldig vast en kies, als je via dit platform huurt, liever een andere verhuurder. Juni 2026