Dieser Text wurde automatisch von Google Translate übersetzt. Original ansehen
Eine tolle Erfahrung. Freundlicher Besitzer. Er hat uns vor unserer Abreise alle notwendigen Informationen gegeben.
Reaktion von Francis
dank u wel voor de goede recensie Cédric ,
Voor ons was het ook een aangename kennismaking ,zo leer je veel nieuwe mensen kennen.
Tot een volgende keer en altijd welkom voor een koffie of ... als je in de buurt bent ;-)
Mvg
Francis