Huib Huib

Diesen Text in Deutsch anzeigen

We hebben erg genoten van de reis en camper. Deze was piekfijn in orde. We hadden temperaturen van vind 40gr, maar de airconditioning aan boord werkte prima. Volgende keer zijn we weer van de partij Juni 2026