Fijne eerste ervaring gehad. Contact met Christiaan verliep goed. Berichten werden snel beantwoord. Toen we de camper ophaalden vertelde hij enthousiast over de camper en hoe alles werkte. We hebben geen problemen gehad en vanmorgen de camper weer netjes teruggebracht, kreeg gelijk een mail dat m’n borg teruggestort zou worden. Dikke aanrader!