Esther Esther

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Geweldige bus, zeer compleet. Ellen is vriendelijke vrouw, die alles goed uitlegt. Een echte aanrader als je iets bijzonders wil beleven. Mai 2026
Reaktion von Ellen Hallo Esther en Barry, Hartelijk dank voor jullie mooie recensie. Ik vond het erg fijn om te horen dat de camper goed is bevallen en dat jullie het leuk hebben gehad. Daar doen we het voor! Gezellig stel ook, mochten jullie nog een keertje terug willen komen in Berlicum, dan zijn jullie meer als welkom. PS Nog heel veel plezier op jullie bruiloft en heel veel geluk en warmte samen.