Profil von Nadine

Nadine
Reagiert innerhalb von zwei Stunden

Bereits 5 Mal vermietet

Vertrauen


E-Mail Adresse bestätigt

Telefonische Befragung durch das Goboony-Team

Telefonnummer bestätigt

Hallo, ich bin Nadine!

Nijkerk , Niederlande – Mitglied seit April 2026

Hallo, ich heiße Nadine und habe dieses Schmuckstück vor einem Monat gekauft. Es ist mir einfach so über den Weg gelaufen, es war wohl Schicksal. Ich liebe die Natur, Ruhe, den Kontakt zu anderen Reisenden und Tiere und suche genau das auf meinen (bevorstehenden) Reisen.
Es ist kostentechnisch etwas riskant, weshalb ich mich letztendlich doch für die Vermietung entschieden habe. Ich war selbst erst ein Wochenende damit unterwegs und bin total begeistert von meinem Van. Er ist komplett ausgestattet und sieht wunderschön aus! Ich habe selbst einen kleinen Hund; sie kommt immer mit, wenn ich verreise. Ich bin sehr sauber und ordentlich und rauche nicht. Das erwarte ich auch von einem Mieter, was für mich selbstverständlich ist.

Viel Spaß damit!
Wichtig zu wissen: Das Bett ist 180 cm lang (212 cm diagonal ;) und der Fahrersitz ist für Personen bis maximal 175/180 cm geeignet.

3 Bewertung

Liesbeth Liesbeth

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Een knusse bus! De overdracht met Nadine verliep heel plezierig. Ze was duidelijk en hulpvaardig. De camper was goed voorzien met nuttige dingen en er was in de loop van het weekend niets dat ik miste. Voor mij was het een fijne ervaring, hoog achter het stuur, later lekker tussen veel groen en leuke mensen. Ook mijn hond Doris was op haar gemak in de camper en daarbuiten. Een prima camper, met een mooie bubbel! Juni 2026
Reaktion von Nadine Fijn te lezen Liesbeth! Dankjewel voor je fijne review!
Christine Christine

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wat een fijne camper is dit. Niet te groot en zeker niet te klein voor iemand alleen. Een heel fijn bed. Praktische en gezellige inrichting, alles wat ik nodig had was aanwezig. Contact met Nadine verliep soepel. Deze camper ga ik onthouden! Juni 2026
Reaktion von Nadine Dankjewel voor je enthousiaste review. Zo fijn dat je er zo’n goede tijd in gehad hebt!
Brechtje Brechtje

Diesen Text in Deutsch anzeigen

We hebben een fantastisch weekend gehad met deze camperbus. De bus rijdt heerlijk, ook op kleinere wegen, en is dankzij het formaat makkelijk te parkeren. Van binnen is hij slim en gezellig ingericht, met voldoende opbergruimte en een comfortabel bed, zodat je echt relaxed op pad kunt. Alles was schoon en compleet bij vertrek, met een goed uitgeruste keuken en alle benodigde spullen aan boord. De verhuurster is vriendelijk, behulpzaam en reageert snel op berichten. Ze neemt de tijd om alles goed uit te leggen, wat heel prettig is als je op reis gaat. Kortom: een zorgeloze ervaring en een camperbus die we iedereen van harte kunnen aanbevelen. We zouden hem zo weer huren! Mai 2026
Reaktion von Nadine Dankjewel Brechtje! Zo fijn dat jullie zo’n fijn weekend gehad hebben. Altijd welkom in mijn Bubbelbusje 🩵