Profil von Birol

Birol

Vertrauen


E-Mail Adresse bestätigt

Telefonische Befragung durch das Goboony-Team

Hallo, ich bin Birol!

Almelo, Niederlande – Mitglied seit Januar 2023

8 Bewertung

Monique Monique

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Fijne camper, met alles erop en eraan. Hij rijdt heel goed! Het contact met Birol was snel en prettig. Hij reageerde bijna altijd meteen op een vraag. August 2022
Michel Michel

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wij zijn met onze twee dochters op pad geweest met de camper naar Denenmarken. Ondanks dat de camper iets wat gedateerd was, zat er alles in, zelfs een oven om broodjes af te bakken. Wij hebben goede instructie gehad van de eigenaar, en zelfs toen ik onderweg nog wat vragen had, namen zij gelijk de telefoon op. Al met al waren wij zeer te vrede met deze camper. Juni 2022
Marleen Marleen

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Super vriendelijke verhuurder en nette camper. Mai 2022
Inge Inge

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Een prima communicatie, Birol reageert vlot op vragen en opmerkingen. Vriendelijk, duidelijk in afspraken. Camper is prima, wij hebben genoten! Mai 2022
Antoinette Antoinette

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Het was een heerlijke vakantie. Even wennen met een camper rijden, maar al snel is dat normaal geworden. Niet luxe maar je hebt alles wat je nodig moet hebben. Rijdt goed en je hebt tijdens pauzes onderweg gelijk alles bij de hand. Birol is ook een fijne vent die snel reageert en prettig in contact is. Een aanrader om van hem te huren. Mai 2022
Jet Jet

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wij zijn met 3 vriendinnen ,met de Camper van Birol een paar dagen naar Zeeland geweest! De communicatie met Birol was erg vriendelijk en prettig! De Camper was perfect, een aanrader! September 2021
Outjer Outjer

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Top vakantie gehad dankzij de camper van Birol! Alles werkte en het contact met Birol was ook fijn! September 2021
Ruud Ruud

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Dit was de eerste keer dat wij met een camper op vakantie zijn geweest. Het is ons goed bevallen, het is een prima camper en rijdt voortreffelijk. Het is voor de wat "oudere" mensen lastiger om uit de bovenste slaapplaatsen te klimmen. Verder hebben wij er prima geslapen. August 2021