Profil von Paul & Christel

Paul & Christel
Reagiert innerhalb einer Stunde

Bereits 15 Mal vermietet

Vertrauen


E-Mail Adresse bestätigt

Telefonische Befragung durch das Goboony-Team

Telefonnummer bestätigt

Hallo, wir sind Paul & Christel!

Emmen, Niederlande – Mitglied seit Dezember 2024

Hallo, wir sind Paul und Christel Weigand, zwei begeisterte Camper-Reisende im Alter von 57 und 58 Jahren. Unser Abenteuer begann vor sieben Jahren, als unser damals 21-jähriger Sohn nach Neuseeland aufbrach. Er hatte dort bereits ein Wohnmobil und als wir ihn besuchten, unternahmen wir gemeinsam eine unvergessliche vierwöchige Tour durch die atemberaubende Landschaft. Diese Erfahrung – Reisen und Übernachten im Wohnmobil – hat uns inspiriert und den Grundstein für unsere eigene Liebe zum Camper-Leben gelegt.

Seitdem sind wir völlig begeistert von der Freiheit und dem Abenteuer, das das Reisen mit sich bringt. Unsere Lieblingsziele sind die Berge Skandinaviens und die Dolomiten. Die Ruhe, die Weite und die beeindruckende Natur geben uns das ultimative Gefühl der Entspannung.

Kürzlich haben wir gemeinsam einen großen Schritt gemacht: Wir haben ein Wohnmobil gekauft! Aber wir wollten dieses Erlebnis nicht nur für uns behalten. Deshalb haben wir uns entschieden, unseren Camper zu vermieten, damit auch andere Reisende den Spaß und die Freiheit des Camper-Lebens genießen können.

Es ist ein echtes Familienprojekt geworden. Unsere beiden Kinder, die inzwischen ausgezogen sind, haben bei der Investition mitgeholfen. Für uns ist dieser Camper nicht nur ein Reisemittel, sondern auch eine wunderbare Zusammenarbeit innerhalb unserer Familie.

Reisen gibt uns den Ausgleich, den wir in unserem geschäftigen, aber wertvollen Arbeitsleben suchen. Camper-Reisen bringen uns Frieden, Abenteuer und die Möglichkeit, gemeinsam alles zu genießen, was die Welt zu bieten hat. Wir freuen uns sehr darauf, diese Erfahrung mit anderen zu teilen. Wer weiß, wir sehen uns unterwegs!

8 Bewertung

Ina Ina

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wij mochten voor de 2e x met de mooie camperbus van Paul&Christel op reis. Na de camperbus opgehaald te hebben zijn we vertrokken richting Kroatië. We hebben bijna 3 weken lang prachtig weer gehad. Op de terugreis vlak voor de grensovergang bij Venlo nog een stop bij een raststette om te kijken waar we zouden overnachten en toen de camperbus niet wilde starten. Na goede communicatie met Goboony kwam al een half uurtje later iemand van de Duitse pechhulp. In mum van tijd was het opgelost en konden we verder. Onze laatste stop was in Julianadorp aan zee alwaar wij het noodweer beleefd hebben. Wat een ervaring en wat een natuurgeweld! Vanochtend de camperbus schoon en netjes weer ingeleverd en onder genot van koffie en lekkers nog gezellig gekletst met Paul&Christel. Toen was het moment daar om afscheid te nemen van "onze" geweldige camperbus. Paul&Christel dank jullie wel dat we weer met jullie (en toch ook beetje onze) camperbus een prachtige reis mochten maken via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Italië weer naar Oostenrijk, Duitsland en nog de Nederlandse kust. De camperbus rijdt echt fantastisch!! Juni 2026
Renata Renata

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wij hebben voor de camper van Paul en Christel gekozen omdat we relatief dichtbij wonen. Maar wat een goede keuze was dat! De camper is comfortabel en er ontbreekt aan niks. Wat we heel fijn vonden was dat, toen er onderweg een klein dingetje was, Paul goed bereikbaar was. Wij zijn via de Moezel naar het Zwarte Woud gereden en vervolgens naar het Our dal in Luxemburg. Dit is goed te doen in tien dagen. We hebben op prachtige campersites gestaan voor weinig geld, maar ook op luxe campings. Een super ervaring, voor herhaling vatbaar. Christel en Paul…bedankt!!! Mai 2026
Ina Ina

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Wij mochten met de camperbus van Paul en Christel onze roadtrip naar Montpellier in Zuid-Frankrijk maken. Superleuk contact met Paul en Christel! Ook fijn dat de haal en breng tijden bespreekbaar zijn en nog zeer nuttige tips meegekregen. De camperbus (automaat) rijdt echt geweldig!! Ook de aanwezige airco is een groot pluspunt! Echt alles zit er bij. We hoefden alleen onze kleding en boodschappen inladen en konden gaan. Paul en Christel hartelijk dank voor deze geweldige ervaring!! September 2025
Miranda Miranda

Diesen Text in Deutsch anzeigen

We kunnen terugkijken op een heerlijke eerste vakantie met een camper. Paul en Christel zijn fijne mensen die alle tijd nemen om alles uit te leggen en goede tips geven zodat je onbezorgd op vakantie gaat. Camper is meer dan compleet (vooral de mini airfryer was ideaal voor de afbakbroodjes in de ochtend). Camper rijdt super en bed ligt heerlijk. Tijden van ophalen en inleveren is prima overleg over. Zeker aan te bevelen! Mochten we in de toekomst opnieuw een camper huren, dan zien ze ons terug! September 2025
Arjan Arjan

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Voor ons de eerste keer met de camper op weg . Via goboony kwamen we bij Paul en Cristel een leuk stel. Na de reservering contact gehouden over hoe en wat ,de dag van de waarheid we werden hartelijk onthaald met goede tekst en uitleg over de camper (beetje te lang 😃). Na alles te hebben geregeld met een lekker bakje koffie werd het tijd om op pad te gaan . Alles wat je zo'n beetje nodig hebt zit er in ,hij rijd super en fijn om met op pad te gaan . Een aanrader dus voor mensen die gerust op weg willen met een leuke camper. Gr Arjan en Margriet August 2025
Bart Bart

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Voor ons de eerste keer met een camper op reis te zijn. Is goed bevallen. De verhuurders zijn super hosts. Goede info vooraf. Een zeer goed ingerichte camper,van alles voozien. Ook tijdens de reis contact met verhuurder erg prettig. Bovendien staan ze open voor tips en dergelijke. Deze verhuurder is zeker aan te bevelen! Juni 2025
H. J. H. J.

Diesen Text in Deutsch anzeigen

Compleet ingerichte camper. Ondanks slechter weer toch goed kunnen vermaken in de camper. Paul en Christel waren ook goed meedenkend en haal- en breng tijden waren goed bespreekbaar. Camper is vrij nieuw en rijd goed. Mai 2025
Jan Willem Jan Willem

Diesen Text in Deutsch anzeigen

De overdracht was zeer correct en tevens gemoedelijk. Mijn vrouw en ik zijn een week lang op de Veluwe en in Limburg geweest. Fietsen mee op de fietsendrager. De camper is nog bijna nieuw en voldoet aan de verwachtingen. Aan boord zijn zelfs een waterkoker, een Nespresso apparaat en voldoende servies en bestek. In juli gaan wij opnieuw! Mai 2025