Diesen Text in Deutsch anzeigen
We hebben in '25 voor het eerst een camperbus gehuurd en kwamen na wat onderzoek uit bij Lars van Son. Voor ons een prima verhuurbedrijf met veel mogelijkheden. Alles was goed verzorgd met een uitstekende uitleg voor het gebruik ervan. We hebben een maand lang een heerlijke reis gemaakt, rondje door het oosten van Frankrijk, achter de Pyreneeën dwars door Spanje en langs de westkust weer naar huis. Vele nachten hebben we off grid gestaan bij Franse wijn boerderijen. De camper bleek daar uitermate geschikt voor. De maand ging helaas snel om en het schadevrij inleveren bij Lars van Son verliep soepel. Camperhuur bij hen smaakt naar meer!Diesen Text in Deutsch anzeigen
Was een fijne reis met de vw camper bij Lars van Son, vriendelijke medewerkers en geen problemen ervaren.Diesen Text in Deutsch anzeigen
Last minute kunnen boeken en er was een fijne nette camper beschikbaar voor een week. Wij zijn fan. Goede en vlotte service!