Diesen Text in Deutsch anzeigen
Wij hadden een heel leuk weekend achter de rug met de camper, voor grotere mensen die het graag iets ruimer hebben raden we aan om een groter model te huren. Het contact met de verhuurster was heel aangenaam verlopen, in een familiale sfeer. Bij enige problemen mag je hun altijd contacteren via verschillende media kanalen wat het ook aangenaam maakt. De camper zelf was tip top in orde, en proper. We raden anderen ook aan die het ook overwegen een camper te huren om zeker bij hen eens te kijken. Wij zijn alvast van plan om in de toekomst nogmaals bij Sofie en Danny te huren. Bedankt voor de goede en correcte communicatie. Mvg, Bert en LauraDiesen Text in Deutsch anzeigen
Ideale campervan gehuurd bij Danny en Sophie waardoor onze roadtrip door Noorwegen fantastisch verlopen is. De camper was prima in orde en had alle essentiële zaken aan boord. Goede uitleg bij het afhalen van de camper en vlotte afhandeling bij het terug inleveren. Zeker voor herhaling vatbaar.