Diesen Text in Deutsch anzeigen
Na ons besluit om met een camper door Normandië te trekken kwamen we via deze site in contact met Peter en Annemieke. Aangezien het onze 1ste campertrip was heeft Peter netjes uitgelegd hoe alles werkt en waar op te letten. Bij eventuele vragen tijdens de reis konden we 7*24 contact met Peter opnemen; een prettig gevoel (overigens niet nodig gehad). De camper is netjes onderhouden en zag er schoon en verzorgd uit. Voor ons was alles aanwezig wat we nodig hadden en de bedden lagen prima. We hebben een heerlijke onbezorgde vakantie gehad en genoten van de camper. Peter en Annemieke, bedankt en mochten we weer gaan "camperen" dan weten we jullie te vinden. Groet, Peter & Jolanda
Reaktion von Peter En Annemieke
Wederom een leuk echtpaar dat het camper gevoel ging ontdekken!
Ondanks de regen bij vertrek,lees ik dat het een geslaagde trip is geweest.
Camper is weer netjes teruggebracht in de zelfde staat als wij hem uitgegeven hebben maar weer met een ervaring erbij.
Dank voor jullie attentie
Groeten Peter en Annemieke