The Adventurer – The Adventurer VW T6 4 berth Campervan - Automatic

In Favoriten gespeichert
Aus den Favoriten entfernt
Kategorie Kompakt
Kraftstoff Diesel
Anzahl Schlafplätze 4 Schlafplätze
Sitzplätze mit Anschnallgurt 5 Sitze mit Sicherheits-gurten

Beschreibung

Dieser Text wurde automatisch von Google Translate übersetzt. Original ansehen.

Gibt es einen besseren Weg, die Sicherheit der freien Natur zu genießen und unvergessliche Familienerlebnisse zu schaffen, als mit einem Wohnmobil aufs Land zu flüchten. Camping bietet eine einfache, kostengünstige und stressfreie Art zu reisen, insbesondere mit Kindern!

Wir haben den VW T6 Campervan wegen seiner Zuverlässigkeit und Sicherheit und wegen des einfachen Fahrens ausgewählt. Das Fahrzeug ist automatisch. Es ist auch mit langem Radstand für maximalen Platz und Komfort. Der Camper bietet Platz für 4 Personen in zwei Betten...

Das Wohnmobil

Volkswagen
Campingbus
Automatik
Führerschein B
Isofix: 0
Erstzulassung 2016
Länge und Höhe des Wohnmobils 5000 cm x 2000 cm

Ausstattung

  • Bett & Bettwäsche
  • Campingset (Tisch + Stühle)
  • Dusche
  • Fahrradträger
  • Gasflasche
  • Heizung
  • Klimaanlage Wohnbereich
  • Küchenausstattung
  • Kühlschrank
  • Markise
  • Sonnenkollektor
  • Toilette
  • TV
  • TV-Empfänger
  • Warmwasser
  • Anhängerkupplung
  • Dachträger
  • Klimaanlage bei der Fahrt
  • Navi
  • Rückfahrkamera
  • Servolenkung
  • Tempomat

Hausregeln

  • Rauchen erlaubt: Nein
  • Haustiere erlaubt: Nach Rücksprache
  • Auslandreisen erlaubt: Ja
  • Wintersport erlaubt: Nach Rücksprache
  • Festivals erlaubt: Nein
  • Mindestalter: 23 Jahre

Versicherungsanforderungen:

-Physikalische Lizenz des Fahrers überprüft.
- Der Fahrer ist nicht jünger als 23 Jahre oder älter als 75 Jahre.
- hat mindestens zwei Jahre lang eine vollständige Lizenz für Großbritannien oder die EU.
- Die Lizenz wurde in den letzten drei Jahren für keinen Zeitraum ausgesetzt.
- war in den letzten drei Jahren nicht an mehr als einem Fehler beteiligt.
-hat nicht mehr als zwei Verurteilungen mit maximal 3 Punkten pro Verurteilung.
- hat keine BA-, DD- oder UT-Verurteilung erhalten.
- Vor der Freigabe des Fahrzeugs sind Identitätsprüfungen einschließlich Kopien aller Führerscheine sowie 2 Stromrechnungen erforderlich, die innerhalb von drei Monaten nach der Anmietung datiert sind

Dieser Text wurde automatisch von Google Translate übersetzt. Original ansehen.


Versicherungen

  • Wohnmobilversicherung: Einschließlich
  • Selbstbeteiligung & Kaution: 500 £
  • Pannenhilfe: International

Ab 14,80 € pro Tag reduzierst du die Selbstbeteiligung und die Kaution auf 150 €, abzuschließen im Buchungsprozess.


Preise

  • Anzahl Freikilometer pro Woche: Unbegrenzt
  • Reinigungskosten: 18 £
  • Last-Minute-Rabatt
    - Buchungen innerhalb von 1 Woche: 5%
    - Buchungen innerhalb von 2 Wochen: 5%
  • Langbucherrabatt
    - Buchungen länger als 1 Woche: 5%
    - Buchungen länger als 2 Wochen: 10%
    - Buchungen länger als 3 Wochen: 10%
    - Buchungen länger als 4 Wochen: 15%

Stornierung


Verfügbarkeit

  • Abholen ab: 14:00 Uhr
  • Rückgabe bis: 11:00 Uhr
  • Mindestens 2 Tage

4 Rezensionen

Took the campervan away for a couple of nights and was perfect. The campervan was clean, everything was to hand and the service and help we received was perfect, very quick handover of the vehicle too :) April 2022
We had the best time and motor home and the service received was great! August 2021
I don't like giving bad reviews but we were not happy with our camper van. A red light started snowing after pick up and when we rang Geoffrey he said carry on to our destination and he would replace the van the next day at 2 pm. Having delayed our holiday for one day due to overbooking we now had to waste another half day for replacement. When it was nearing the 2pm my husband started the engine and the red light had disappeared so we rang Geoffrey and told him to save making the journey, this saving him time and petrol but by this time we had lost another day. The next day we set out and shortly into our journey two red lights appeared. We were fed up now and decided just to carry on. When we returned the van we were told that the van was booked in for a service but surely this should have been done before hiring it out. We couldn't find a petrol station so we're not able to fill up the tank but on our journey home was issued with a bill for £70. I just felt that after everything this could have been waived. The van itself was fine and the handover was fine it was just everything else. G Juni 2021
Reaktion von Geoffrey Receiving a poor review like yours is hugely regrettable and we take a lot of time to consider the points raised and make the necessary changes to our procedures to ensure that this does not happen again. Unfortunately this was one of those occasions that we could not have prepared for. Sometimes mechanical problems do arise, which is unavoidable, however the manner in which we deal with the problem is what we pride ourselves in. In this case the indicator light had not been on before and did not come on until well into your journey. As soon as we were alerted to the problem we made an enormous effort to find a replacement van which we then went to collect a distance of three hours away from us. On our way to bring you a new van and swap them out we received instruction from yourselves informing us that the light was no longer indicating. We therefore aborted our trip to you as per your request. As you mentioned the indicator light came on again, we were not made aware of this until the vehicle was dropped off. Our vehicles are always kept upto date on their services and in this case the fault was eventually diagnosed as being with the sensor itself and was not a mechanical problem. We believe that we went over and beyond to rectify the problem immediately and that the vehicle was exactly to specification as per images and inventory provided on our site. It was clear when you arrived that you had been expecting a motorhome. Also, it is a condition that the vehicle be returned with a full tank of petrol and since it wasn’t we had to take it to be filled. We provided the receipt for filling the vehicle and deducted from the deposit as per our terms and conditions. We are committed to excellent service and will continue to strive to achieve this with each and every rental.
Fantastic experience!! We were able to pick up the van a little earlier as it was available and ready. We were shown how everything works and where everything is within the van, which was really helpful! It was a friendly handover each time. The van itself had everything we needed and more for our 3 nights away. The unlimited mileage was a plus and is well worth considering when looking to hire. I thought the van was very reasonable/generous on fuel. We had such an excellent experience, my little boy age 4 loved every minute of it and it is definitely something we would look at doing again. 10/10. Juni 2021